vrijdag 3 januari 2014

Wedstrijd Januari

De winnaar van de vorige wedstrijd is bekend, dus het is weer tijd voor een nieuwe wedstrijd.


De wedstrijd begint vandaag en loopt t/m 31 Januari 2014.

Het thema van deze maand is alles mag.
Kortom allerlei kaarten en creaties zijn welkom, het maakt niet uit wat er is gebruikt en welk thema het is.

Het maakt niet uit wat er gemaakt wordt of welke materialen er gebruikt worden, allerlei soorten zijn welkom.



Meedoen aan de wedstrijd kan als volgt:


1. Stuur een mailtje met een foto van de kaart, doosje of tasje naar info@creapaleis.nl

    Vermeld in dit mailtje zowel uw naam als uw blognaam (als u een blogger bent)

    1 inzending per persoon, bij meer inzendingen zoeken wij de mooiste uit.

2. Zorg ervoor dat het thema zichtbaar is op uw inzending

3. Zorg ervoor dat de foto duidelijk is (dit kan ook een scan zijn)

4. En natuurlijk zorg dat de inzending op tijd is. 



De prijs die gewonnen kan worden is dit keer een kadobon t.w.v. 15 euro die vrij te besteden is in de webwinkel of op de snuffelmiddag.



Nog geen volger? Wordt dan volger van het blog, zo blijf je op de hoogte van de wedstrijd.


De inzendingen worden zodra ze binnen komen hieronder toegevoegd zodat iedereen ze kan bewonderen.

Gemaakt door Anita


Gemaakt door Ellen


Gemaakt door Ellie


Gemaakt door Hermien


Gemaakt door Marja


Gemaakt door Suzan


Gemaakt door GerJanne


Gemaakt door Hetty


Gemaakt door José


Gemaakt door Karin


Gemaakt door Marja


Gemaakt door Natasja


 
Gemaakt door Tineke


Gemaakt door Tonnie


Gemaakt door Wendy


Gemaakt door Aartje


Gemaakt door Antoinette


Gemaakt door Astrid


Gemaakt door Astrid


Gemaakt door Debbie


Gemaakt door Esmee


Gemaakt door Gea


Gemaakt door Inge


Gemaakt door José


Gemaakt door Judith


Gemaakt door Marian


Gemaakt door Nans


Gemaakt door Trijntje


Gemaakt door Wilma


Gemaakt door Claudia


Gemaakt door Leny


Gemaakt door Nelleke


Gemaakt door Ria


Gemaakt door Cindy


Gemaakt door Anita


Gemaakt door Anja


Gemaakt door Erica


Gemaakt door Maia


Gemaakt door Carla


Gemaakt door Ine


 Gemaakt door Jackelien


Gemaakt door Linda


Gemaakt door Nellie



Gemaakt door Jolanda


Gemaakt door Margreet


Gemaakt door Tanja


 
Gemaakt door Fenneke


Gemaakt door Arja


Gemaakt door Ellie


Gemaakt door Elly


Gemaakt door Jeanet


Gemaakt door Maartje


Gemaakt door Marjolijn


Gemaakt door Olga

12 opmerkingen:

  1. Hoe kan ik volger worden van Crea Paleis?
    Ik kan er niets over vinden.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het goed is staat het weer terug in de rechterbalk, bovenin.

    Af en toe zit er een storing in waardoor de volgersmodus niet voor iedereen zichtbaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mijn foto gemaild en doe leuk mee met de wedstrijd....nu maar duimen!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe weer graag mee met de wedstrijd. Ik heb inmiddels mijn creatie gemaild.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe graag mee. Ik heb mijn kaartje doorgemaild,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creaties zijn er al ingestuurd!

    Ik heb mijn creatie ook gemaild!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee. Heb vanmiddag een mailtje gestuurd.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige inzendingen zijn er al binnen gekomen. ik heb net mijn creatie gemaild.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooie kaarten allemaal. Ik heb mijn kaart vandaag ook doorgestuurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaarten allemaal. Even wat anders gemaakt, dan alle Kerst- en winterkaarten. Een bloemige creatie gemaakt en die gaat straks met de mail mee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten dame,s
    Ik heb de mijne ook door gemaild
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige inzendingen ! Spijtig dat er geen link is op de naam naar de blogs van iedereen, zodat we meer kaartjes kunnen zien.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen