maandag 9 april 2012

Nieuwe Candy


Gelukkig komen er steeds meer volgers bij op het Blog, maar nog meer volgers zijn altijd welkom en daarom hebben we weer een nieuwe Candy op het Blog.

Hoe kan je meedoen aan deze Candy en kans maken op deze leuke prijs?
1. Meld je aan als volger.
2. Laat een reactie achter op het candy bericht op de startpagina
3. Heb je zelf een blog? Zet dan de volgende afbeelding met een link naar dit bericht op je eigen blog.
Wanneer gaat de prijs eruit?
Deze Candy stopt zodra er 150 volgers zijn, dan wordt er een willekeurig nummer gekozen, de volger die dit nummer heeft in de lijst met volgers die wint de prijs.

Wat is de prijs?

De prijs die gewonnen kan worden is dit keer een verrassingspakket t.w.v. 15 a 20 euro.
Wat er in zit dat zal een grote verrassing zijn voor de winnaar van de wedstrijd.    

76 opmerkingen:

  1. wauw wat een mooie candy weer ik doe weer graag mee grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wahoeeeeeeeeee das leuk en ik doe met veel plezier weer mee...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super candy je staat op mijn blog hoor

    gr judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat leuk, ik waag ook graag een gokje, dank je wel en nu maar op naar de 150 LOL
    gr linda dekker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke candy en ik doe graag weer mee.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende candy weer deze keer, die 50 volgers zijn er vast zo bij!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wie wil er nu geen kans maken op een leuk verrassingspakket? Ik wel in ieder geval... Bij deze meld ik me dus aan, nog even knutselen in mijn sidebar dan is dat ook klaar.
    Super dat jullie direct weer een nieuwe candy doen!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Ik wil graag een gokje wagen.
    Ik heb geen blog.
    Veel succes.

    Groeten Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat er gelijk weer een nieuwe candy begint.
    Wil graag een kansje wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou wij wagen weer een kansje hoor,.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuk, ik doe graag weer mee liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk weer een nieuwe candy
    Ik waag weer een gokje

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, alweer een candy! Wat leuk zeg dat je zo vaak een candy verloot. Natuurlijk doe ik graag weer mee.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi! I'm your new happy follower! Thanks for the chance to win your super candy! I looked your works: are fantastic!
    Now, i follow you steadily. I'm a beginner and my blog is new born, if you visit/ leave a comment/became follower( if you lime my cards) I'll very happy..for me a honor!
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. HoiHoi! Wat hebben jullie een leuke candy om uit te delen zeg! Graag zou ik een kansje willen wagen. Ik ben zelf ook nog een nieuwbakken blogger. Ik ben op jullie blog gekomen via Zussenknutsel. Ik vind jullie creaties heel leuk en blijf jullie zeker volgen.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Creapaleis,There is a person who copy my message in all candy,my blog is PASSIONI DI CARTA.Only this! The other ,THE CLEVER,is A CASA DI ALE:she haven't a face ,she havent' a cards o works in her blog.She copy me,please
    be careful.
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke candy ik doe graag mee
    groetjes Anniek
    http://missscrapbooking.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Suppppppppper ik doe graag weer mee met je leuke candy.
    Zet hem dan ook weer op mijn side bar

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vandaag toch maar gaan volgen en natuurlijk waag ik ook een gokje.
    Wat een leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik doe graag mee
    groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thank you for the chance to win some yummy candy. Posted the picture and link on my blog.
    Heaney xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow wat een leuke candy, ik doe daar graag aan mee hij staat op mijn blog hoor.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi,ik ga zeker een gokje wagen op deze prachtige candy.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi..

    Thanks for the chance to win. I am your follower a long time ago - crieartezzanato.

    I posted on my blog (sidebar) www.crieartezzanato.blogspot.com

    Thanks
    Val Rodrigues

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Waow, wat en leuke Candy.
    Daar wil ik graag een gokje voor wagen, dus heb ik de candy op mijn blog geplaatst.

    Leuk blog heb je trouwens :)
    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een supergave candy!!
    Ik doe graag mee.

    Groetjes Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke candy. Ik hoop dat jullie gauw de 150 volgers hebben!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een superleuke candy zeg !
    Ik doe graag mee.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik doe graag mee foto staat op mijn blog :)
    groetjes melina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie candy, doe graag mee.

    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik wil ook graag met je leuke candy meedoen:)
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuk idee van jullie. IK ben ook jullie volger geworden,prachtige voorbeelden. We zijn nu aan het knutselen en we maken vintage kaarten dus die stuur ik op naar jullie wedstrijd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik doe graag met je candy mee.

    gr jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik heb even rondgekeken in je blog, wat een leuke en mooie creaties. Ik heb me volger gemaakt en doe graag mee met de candy.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuk blog zeg!ben maar volger geworden de candy staat in mijn sidebar.
    Ik wil wel een gokje wagen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik doe graag mee , ben al volger en vandaag is de foto op mijn site gezet. Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi hoi, ik dacht dat ik al volger was, maar blijkbaar niet. Dus: weer en volger erbij! Ik doe graag mee.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk hoor, die Candy!

    Nooit geschoten is altijd mis dus ik waag een gokje

    Groetjes, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lijkt mij ook altijd leuk om een gokje te wagen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik ben volger geworden van jullie blog, leuke Candy
    Gr. Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik heb mij net aangemeld nu nog even op mijn blog zetten.

    Ben heel benieuwd

    groetjes knutseline

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuke Candy! Ik doe graag mee.
    Groetjs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wat leuk om aan een candy mee te doen terwijl je niet weet wat er in zit.
    wij doen graag mee.
    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik wil heel graag meedoen met deze candy.Ik houd wel van verrassingen!
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik ben gek op verrassingen dus ik doe graag mee. En die 150 volgers die heb je denk ik zo bijelkaar. Succes hoor verder met jullie blog.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Bij toeval kom ik op dit blog. Volger geworden en natuurlijk doe ik graag mee met de candy.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik ben volger geworden ondat il
    wel een gokje wil wagen .
    Groetjes Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. What a wonderful blog to visit and a big congratulations on 150 followers such a great milestone to make, thanks so much for sharing some candy Hugs Denise xx

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuke site. daarom ben ik ook een volger geworden en ik wil graag een gokje wagen.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Leuk!! Een Candy!! Graag wil ik een gokje wagen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Hoi,
    Ik doe graag mee. We wachten gewoon dat de 300 volgers gehaald zijn.

    groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Erg leuk zo'n verassingscandy, ik doe graag mee.
    http://chantalshobbyblog.blogspot.nl/
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ook ik waag een gokje voor de candy..
    Ben hier wat gaan rondneuzen en heb super mooie dingen gezien.
    Daarom heb ik deze blog aan mijn favorieten toegevoegd.Heb ook de link op mijn blog gezet.
    Kom zeker nog terug!

    Groetjes
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Sorry, vergeten om de link van mijn blog te vermelden.
    http://luckyskaartenblog.blogspot.be/
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik heb vandaag pas via de challenge jullie leuke blog ontdekt en natuurlijk waag ik ook een kansje!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ook vergeten maar als je op mijn picto klikt kom je er ook wel, voor de zekerheid dit is mijn http://hetvalkennest.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hello, je tente ma chance, tré joli blog.Bonne journée

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Miste mijn reactie in dit rijtje, vast vergeten, bij deze alsnog!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Zou graag mee willen doen met deze candy.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik doe ook graag mee voor deze candy.

    Groetjes Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik waag heel graag een kansje bij deze candy. Super candy hoor.

    groetje Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik heb rondgekeken op je blog: wat een mooie en leuke dingen allemaal! In ieder geval krijg ik er weer inspiratie van. Veel succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een leuke blog met leuke ideeën! Ik doe graag mee met jullie candy!

    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hoihoi,

    De candy had ik al een tijdje op m'n blog staan en volger was ik ook al een poos van jullie blog, maar een reactie neerzetten bij deze candy had ik nog niet gedaan, daarom bij deze ;)

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ben er ook weer bij. je weet maar nooit.

    Groetjes Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik wil ook wel een gokje wagen , ben gek op verassingen gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen